paviftitanzania.blogg.se

En flygrädd och flamsig lärarstudents resa, tankar, känslor och upplevelser i det stora Afrikat och Tanzania som ska genomföras i 6 veckors praktik. Målet är att träffa massa fina kids och se simba och hans kompisgäng.

i SM berg lunch alive, nästan

Kategori: Allmänt

Passar på att skriva att jag inte blev uppäten av lejonen (mycket nära dock) och att jag med nöd och näppe överlevt vandringen på berget! I min lingonveckefrustration som innebär noll tålamod så är jag arg över att vi inte haft internet sen i torsdags och nu när jag väl köpt nät till min telefon så funkar såklart inte det heller.. 

Eftersom kroppen verkar vilja ge upp mitt immunförsvar så kommer jag troligtvis ha massa tid att skrivs längre inlägg under dagen imorgon (om nu nätet håller).. 



Ciaaaaaaaaaao
Kommentera inlägget här: